۱۳۹۱ مهر ۵, چهارشنبه

دلیل اینکه اپ نمیکنم اینه که دیر به دیر اپ میکنم


چهارشنبه ها رو دوست دارم ساعت 8میرم کلاس  نقاشی دارم و 10تموم میکنم و میام خونه ... و میام خونه....و میام خونه ... 

اما ممکنه یه روز دیگه و نیام خونه  وبرم کتابخونه .... 
 توی راه بر گشت عاشق بشم ... مثل امروزکه اون پسر خوشگل خوش هیکل آسیایی رو دیدم ...دلم میخواست برم بهش بگم :تو ایرانیی؟ میایی دوست پسر من بشی؟ بعد اونم بگه :((آره بیا با هم هرروز عشقولانه بریم بیرون و تو خیابون همو بوس کنیم ))...
از کسایی که توی خیابون همو بوس میکنن بدم میاد چون اونا خیلی لوس هستن و انگاری حالا چی هست هی همو بوس میکنن جلوی یه مشت آدم و فکر نمیکنن ممکنه حال مارو به هم بزنن؟ 
از اینا بدم میاد چون دلم میخواد ... منم دلم میخواد دوست پسر داشته باشم ..آره خوب شاید به بقیه بگم نه نمیخوام و الان زوده و فلان و بهمان و میخوام درس بخونم ...اما یاسی دستش به پسر نمیرسید گفت اه اه بو میده ... 
ولی خوب از اونجایی که پسر خوشتیپ و خوشگل و خوش هیکلی بود حتما دوست دختر داشته و من چون خوشگل و خوشتیپ و خوش هیکل نیستم نرفتم بهش بگم بیا دوست پسر من شو 
از پسر های مدرسمون هم خوشم نمیاد چون هیچ کدوم ایرانی نیستن و من فقط پسر ایرانی میخوام ...
ها چیه ؟ نژاد پرستم؟سیاه پوستارو دوست ندارم؟ فقط ایرانی و جانم فدای ایران و مرگ بر آمریکا؟ 
اره .... همیشه نشون میدم که همه ی ما با هم برابریم و من اصلا نژاد پرست نیستم و هر کی حرفی بزنه مدام بش میگم ا زشته این چه حرفیه ما فلانیم  ما فولانیم ...اما خودم هم نظر اونا رو دارم ... و من همیشه راجب همه چی دروغ میگم و خودم رو ادم روشن فکر و متمدینی نشون میدم چون بازیگر خوبی هستم ...و میخوام در آینده برم راننده اتوبوس بشم چون کار با کلاسیه که یه خانوم متمدن راننده اتوبوس بشه ... 
راننده اوتوبوس میشم و با پولاش میرم خرید میکنم ... میرم که ماشین زمان میخرم تا برم عقب... چون من از جلو خوشم نمیاد ... 
از تکنولوژی واین چیزا خوشم نمیاد ..به جاش از کلاه و دامن خوشم میاد ...از رادیو و اسب خوشم میاد ... از تلویزیون و اینترنت خوشم نمیاد ... اگه الان من عقب بودم داشتم با یه پیراهن خیلی بلند و سخت در حالی که دوماهه حموم نرفتم با قلم روی کاغذ مینوشتم ...و مطمئنا اون موقع از یه ادبیات قوی تری استفاده میکردم و به جای زمان گذشته نمیگفتم عقب... این همه سه نقطه بین جمله هام نمیزاشتم و مدام از /و/ استفاده نمیکردم ... 
اما الان زمان جلو نشستم و نمیرم راننده اتوبوس بشم چون بعدش میخوام ماشین زمان بخرم و کلی دردسر دارم ...به جاش میرم یه دختر بد میشم و توی نایت کلاب ها استریپ میرقصم ... 
پایان


۱ نظر:

  1. وای یاسی لطفا استریپ دنسر نشو!!!!!!! D-:
    نمیدونی چه قد خوشحال شدم نظرتو تو وبم خوندم!
    اصلا مردم....! قالب وبت هم خیلی خوب شده عالی شده

    + نوشته هات عالین من که میمیرم براشون

    ;-)

    پاسخحذف