۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۹, جمعه

شلوارک ابی من

من.....من ....من ....
خوشم میاد بگم من ...
1
من .یه شلوارک ابی دارم...یه شلوارک آبی که عدد 33 سمته راستشه . و بهش علاقمندم حتی اگه میشد باهاش ازدواج هم میکردم اخه خیلی خوبه ساکت و ارومه  و تقریبا همیشه باهامه (به جز وقتایی که میرم مدرسه )
اما دلیل اینکه اینقدر دوستش دارم اینه که   راحته
و دلیله بعدی اینه که
از اول ماله خودمم نبود...ماله یکی دیگه بود..ماله یه اقا پسری ...
این اقا پسره اسمش پژمان بود از دیار اهواز پسر خوبی هم بود اتفاقا مثه خوده شلواره(البته نمیدونم از اول هر دوشون خوب بودن یا پژمان خوب بودن رو یاده شلوارکه داد)
راستی پژمان فوتبالیست بود... دفاع تیم استقلال قبل از اینکه بخوام با شلوارکه ازدواج کنم میخواستم با پژمان ازدواج کنم یه مدت هم تو فکرم بود با مهدی پاکدل ازدواج کنم ... بعد هم میخواستم کار مشترک داشته باشم با هیو جکمن و جانی دپ ...تا همین چند ماه پیشم استایل دنس take that  بودم ... الانم دلم میخواد پل مک کارتنی بگه بیا نوه من شو ..
حالا از بحث خارج نشیم... 2سال پیش ما به یکی از فامیلون که منصور پور حیدری بود ...با کمال پر رویی سفارش لباس پژمان رو دادیم پس فردا لباس رسید ... اون موقع با خودم میگفتم منو این همه خوشبختی محاله و بود..
تا مدت ها لباس تو قاب نگه داشته میشد نا گفته نماند به شدت هم بوی مواد شوینده میداد
اما الان بعد از مدت هاست که من دارم این شلوارک رو پام میکنم
2
گاهی اوقات حسه بدی بهم دست میده...این شلوارکی که من الان دارم پام میکنم قبلا پای یکی دیگه بوده...و نمیدونم چه کار هایی باهاش کرده..با اینکه بار ها شستمش....اما حس کاملا جدیده اون موقع ها عین خیالم هم نبود ... از این حسم بدم میاد ...خیلی حس لوسیه
3
من بعد از ظهر ها با همین شلوارک میرم اشغال هارو میزارم بیرون ... اونجایی که ما آشغال میزاریم یه اتاقه...یه اتاقه که کلید هم داره..و برای اشغال هم ما باید کلید داشته باشیم... لابد ادم هایی هستن که آشغال میدزدن... وقتی میخواییم آشغال بندازیم با یک دست باید کلید رو بچرخونیم با یک دست هم باید اون در محکم رو باز کنیم و به هردو تا دستامون احتیاج داریم . من نمیدونم اون ادم های آشغال با خودشون چی فکر کردن که ما آشغال هامون رو موقع باز کردن در باید بزاریم تو شلوارمون آیا ؟ اما من آشغال گذاشتن رو دوست دارم...چون خوشم میاد وقتی که تموم شد توی در خونه خودم رو نگاه کنم و به تیپم ذوق بزنم ...شلوارک با چکمه ها خیلی قشنگ میشن...همیشه از روی چمن ها میدوام که از دور خودم رو ببینم و از خودم خوشم بیاد از تیپم لذت ببرم  و مثه بچه خارجی ها شم
4
من بعدا 2تا دیگه از همون لباس های پژمان گرفتم ( عاشق چشم و ابروم نیست من بازم روم زیاد بود )...جدید تر و خوشگل تر ...اما اونا بی ادبن با همین حال میکنم

۲ نظر:

  1. از دست این گوگل چل...
    کامنت ادمُ میپرونه
    راسی سلام یاس شادیم
    دخی خیلی خدایی باحالی خوشمان امد ازت...از اون دسته ادامایی ک در خود اولیه تو دسته مورد علاقه هام میان...
    امتحان ُ جدی بد دادم:|
    ایش بره بمیره..الانم درس دارما...اما اینجا پلاسم

    پاسخحذف